Sainpahan tehtyä muutaman kortinkin. Tykkään tehdä ihan tällaisia perus kortteja koska niitä valmistuu sitten kerralla 5-10kpl varastoon.Nyt odottelen vain uutta inspiraation lähdettä.







21.9 Perjantai kului taas korttien teossa...



2.9
Lisää kortteja kehiin

Tein vielä 10kpl joulukortteja varastoon



Joulukortit kehiin...




